woensdag 11 januari 2012

De jongentjes.........


moesten natuurlijk van Nanna zelf gebreide sokken hebben.
Zo heet ik al vanaf het begin i.p.v. oma.Ian is er ooit mee begonnen en het blijft nu gewoon Nanna Ik vind het geweldig , net een koosnaampje. Onze jongste dochter vraagt wel aan Mauro, ,, wie is dat wijzend naar Jan. Opa Jan is het dan, en wie is dat, wijzend naar mij. Steevast zegt Mauro, Opa Jan. Nee dat is toch oma. Kijkt hij zijn moeder aan met een blik, echt dat moet je kunnen zien hahaha.
Oma, je weet toch wel dat het Nanna is.

Voor Eamonn heb ik deze sokken gebreid.
Er zit maar 1 verschil in en dat is de zijkant.
Aangezien de jongentjes regelmatig bij elkaar zijn en dan altijd de schoenen en sokken uitgaan, heb ik deze sokken maar iets anders gemaakt zodat ze niet in de war raken.
Vrijdagochtend ga ik met Ian op stap.Hij is 4 jaar en mag zijn eigen sokkenwol uitzoeken.Zo leuk!

Voor het eerst op stap met mijn kleinzoon....super.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke benaming Nanna toch veel leuker als oma ;o)
    En wat een leuk vooruitzicht met je kleinzoon op stap ben benieuwd wat voor soort wol hij gaat kiezen......
    Je sokken zijn echt stoer ;o)
    groetjes en veel plezier samen.....
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen