dinsdag 8 maart 2011

O.T.......

....moet je dan schrijven als het niet over het betreffende handwerk gaat.
Voor deze ene keer ook bij mij.
Ik zit in een zeer spannende tijd.
Morgen moet ik naar de mamapoli van het Martini ziekenhuis in Groningen.
Bij de bevolkingsonderzoek naar borstkanker is bij mij een afwijking gevonden in mijn linkerborst.
Natuurlijk kan dat van alles en nog wat zijn, dat besef ik heel goed.
Toch vind ik het spannend.
Om 8.40 uur moet ik er al zijn, gelukkig vroeg in de ochtend.

15 opmerkingen:

  1. wat spannend en ondanks dat het van alles kan zijn is e altijd die vrees.
    heel veel sterkte morgen en dan met het wachten op de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Catharina, dit is inderdaad heel spannend, ik wens je veel sterkte morgen en ik hou je blog in de gaten...

    knuff Coby x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig krijg ik morgen direct de uitslag, Esther.
    Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is idd erg spannend, de onzekerheid over wat het is maakt het gewoon heel erg moeilijk. Sterkte met de onderzoeken en ik lees net dat je gelijk ook de uitslag krijgt. Gelukkig maar dat je daar niet lang op hoeft te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is fijn want als je daar nog weer weken op moet wachten dan is het helemaal ondragelijk.
    veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte voor morgen, fijn dat je al zo vroeg in de ochtend kunt komen, om dan zo lang te moeten wachten tot je aan de beurt bent terwijl je weet dat er dus al iets te zien was...Ook heel fijn, dat je meteen de uitslag krijgt en dat je daar niet ook nog eens weken op moet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey mam,

    Ik denk aan je hoor morgen! Alles sal reg kom.
    Ian wil ook even wat typen: rhtykjhrynnnvxtdhydhdyhhdmjkjm mmmmmmmmmmbgastwtw6twtwtwtwtwtwfydswertyyoddfdghjk6yuru77euikiwwhwhwhwhwhwhwhwhwhwhhwwhwhwhwhwhwhwhwhwhwhhwhwhwhwhwhwhwhwhwh (er staat: lieve nana, ik hou heel veel van jou, dikke kus Ian).

    Ik hou heel veel van je, en sterkte voor morgen!

    Dikke kus,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Catharina heel veel sterkte morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte morgen, er wordt in Limburg geduimd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hilda,Angeli en Liesbeth, bedankt voor jullie berichtje.
    Leuk Liesbeth dat je mijn blog wilt volgen.

    Jessica, ik hou van jullie!!!!!
    Bedankt voor jouw en Ian's berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Catharina, hoop dat het onderzoek is meegevallen en dat je een positieve uitslag hebt gekregen, ik denk aan je en zend positieve fibes naar jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben erg benieuwd hoe het afgelopen is. Sterkte hoor!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen