zaterdag 5 februari 2011

Verrassingssok.




Bij de Yahoo- groep sokken breien hadden we een verrassingssok waar je aan mee kon doen.


Iedere week kwam er een gedeelte van het patroon en uiteindelijk heb je een complete sok.


De sokken heten ,, vossekopjes en zijn ontworpen door Nancy Bush. Familie van? ik weet het niet. ( grapje).


De kinderwagen die ik had voor onze kinderen, nu 32 jaar geleden gekocht, had een stof die ook vossekop heet.De hele tijd moest ik tijdens het breien aan deze sokken hier aan denken. Jeetje 32 jaar geleden alweer, ik zie mij nog in de winkel staan.


2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor mams!
    Fijn trouwens dat je mij er even weer op wijst dat het alweer 32 jaar geleden is dat ik werd geboren, boehoehoe..... (geintje hoor).

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen