dinsdag 29 december 2009

Klaar!!!

Eamonn z'n geboortelap is klaar.Nog even laten inlijsten, dan kan het op zijn kamer hangen.Ik had het met kerst als cadeau gegeven en nu weer terug genomen. Jammer, dat het net niet helemaal klaar was.
Voor Ian heb ik dezelfde geborduurd alleen zijn naam met een andere kleur gemaakt.
Iets anders in de lap vind ik wel leuker.
Nu wachten op de baby van Wendy, dan kan ik in de kleur ( meisje of jongen) gaan borduren.
Zij heeft een totaal andere geboortelap uitgekozen waar ik maar twee kleuren bij hoef te gebruiken, met kraaltjes. Het wordt een combinatie van twee borduurwerkjes in een borduurwerk. Ook heel leuk om te gaan maken.

4 opmerkingen:

  1. hij is mooi geworden.
    ik moet er voor mijn dochter ook nog eentje maken. van de andere twee heb ik er ook een.
    veel succes met de volgende
    groetjes esther(tje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit. Laat je die voor Wendy's kindje straks ook nog zien? Ik ben erg benieuwd naar hoe dat gaat worden met die kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is hij mooi, zow lief met die kleurtjes...
    leuk blog heb je ik heb me gelijk even aangemeld om te volgen ;-))...

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is weer zo mooi, als ik dit zo zie beginnen mijn vingertjes weer te jeuken,

    BeantwoordenVerwijderen