zondag 9 maart 2014

Wat heb ik aan mijn projecten gedaan???

Juist, bijna niets. Ik heb wel een paar sokken voor Jan afgebreid, ja,ja, toch wel iets afgemaakt.

De prachtige CAL met gestreepte deken kwam op mijn pad en liet mij niet met rust.
Uiteindelijk ben ik maar begonnen en dit is, tot zover, het resultaat. Iedere vrijdagochtend zitten we met een groep dames in 't Braaiwinkeltje en haken aan onze dekens. Ik heb wel de Amerikaanse versie erbij gepakt want ik wou graag wat vaker haken. Ik vind het zo leuk om te doen. Ben nooit zo'n haakster geweest maar daar is nu verandering in gekomen. Ja hoor, zie ik dat de foto op de kop staat......

2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit Catharina! Ik zou ook wel willen beginnen, maar wil eerst andere dingen doen. De patronen bewaar ik wel, voor als...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog! gezellig om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen