vrijdag 22 juni 2012

wat afjes....



Dit is de Hedera, ontwerp van Cookie A.
Het garen is Arwetta , 80 % merino wol en 20 % nylon.
Deze sokken zijn voor mijn lieve zus .Van deze wol krijgt zij n.l. geen jeuk .
Anders moeten er eerst katoenen sokken onder de wollen sokken en nu niet.
Puur toeval dat ik dit garen heb gekocht .

Helaas zie je op de foto het patroon van deze sokken niet zo goed als in het echt.
Het is de Nutkin sok ontwerp van Beth LaPensee.
Ik heb er een Duitse wol voor gebruikt die ik van Wilhelmina had gekregen.
Deze sokken zijn dan ook voor mijzelf.

 Drops Design heeft dit prachtige patroon die ik zeker weten wou breien.
Ik heb het vest van Regia sokkenwol gemaakt.
Het was echt een hele leuk patroon om te breien, veel afwisseling.
Wilhelmina heeft het geshowd zodat ik de foto's kon maken.vandaar dat voor haar het vest iets te groot is.
Qua lengte is het gelijk maar ondergetekende heeft iets meer spek :-((

Waarom weet ik niet maar deze twee laatste foto's hadden er ook bij moeten staan en is niet gebeurd.
Dan maar even apart plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. Wat schitterend allemaal en wat een klus zo'n mooi vest, helemaal super.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee jij hebt veel gedaan en dat vest is echt prachtig zeg daar zul je wel veel complimentjes voor krijgen echt Schitterend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heel mooi uit.
    Mooi patroontje die groene sokken.
    Prachtig vest wat een werk,maar het resultaat mag er ook zijn.
    Fijn weekend groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi vest, wat prachtig gemaakt.
    Wat een werk zal dat geweest zijn, maar het resultaat mag er wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woh,mooie dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen